نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5457
-
الف
+

بازیگر نقش «افسانه مشکات» در سریال دلدادگان را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «پانته آ بهرام» بازیگر نقش «افسانه مشکات» در سریال «دلدادگان» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «پانته آ بهرام» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران دانش آموخته مکتب هنر و ادبیات صدا و سیمای ایران و ادبیات نمایشی در 13 حوت (اسفند) 1348 در تهران متولد شد.

او در سال 1367 با ورود به مکتب هنر و ادبیات صدا و سیمای، در رشته ی بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1370 گواهی فراغت خود را کسب کرد.

سال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید. او از بدو ورودش به مکتب هنر و ادبیات در تیاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون ایران نیز فعالیت نمود.

بهرام

پانته‌آ بهرام نخستین بار در سال 1366 به عمر 18 سالگی در سریال «آیینه» (فصل 3) در تلویزیون ایران به ایفای نقش پرداخت.
 
وی در سال 1379 و با سریال «مسافر» دیده شد و به شهرت رسید.

پانته آ بهرام

سریال مسافر با نام اولیه «دست تطاول» طی سال 1379 تولید شد. پانته آ بهرام در این سریال به خاطر نقش، شیوه بازی و گونه خاص ادای دیالوگ و نیز همبازی بودن با بازیگری مانند ابوالفضل پور عرب  نظر مخاطبان را به خود جلب کرد.

وی از سال 79 تا  1399 در سریال های «زار سکوت»، «وکیل»، «پلیس جوان»،  «چهره به چهره»، «بحران معنویت» ایفای نقش کرد.

سریال وکیل
 
بازی تحسین بر انگیز وی در فلم «چهارشنبه سوری» شرایط حضور پررنگ تر او را در سینمای ایران فراهم کرد. دوره ای که در آن بازی های خوبی در فلم هایی مانند اقلیما، پستچی سه بار در نمی زند، هیچ و بدرود بغداد را به همراه داشت. 

پستچی
پانته آ بهرام در فلم «هیچ» باوجود اینکه برخی از دیالوگ هایش به خاطر لکنت زبان نامفهوم بود اما توانست حس نقش را به تمامی درک و آن را به مخاطب خود منتقل کند.
زیر هشت
 
 او در سریال تلوزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» در نقش «ژاله معید» به ایفای نقش پرداخت. 

تعبیر وارونه 

این بانوی ایرانی در سال 1396 در سریال«دلدادگان» نقش «افسانه مشکات» را بازی کرد.

دلدادگان

این سریال تلویزیونی ماجراهای دو خانواده را از زمان پیش از انقلاب اسلامی ایران تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از موضوعاتی می باشد که در این سریال به آن پرداخته می شود...

گفتنی است «پانته آبهرام» در فلم هایی چون «هامون»، «زشت و زیبا»، « توکیو بدون توقف»، « بچه‌های ابدی »، «اسب حیوان نجیبی است» ، «روز روشن» ، «بیگانه» ،«آینده»، «شنای پروانه» و سریال «عاشقانه» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

سریال  «دلدادگان» با هنرنمایی «پانته آ بهرام» هر شب ساعت 19:00 به وقت کابل، 18:00 به وقت تهران و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

م ا 
 

نظر شما
ارسال نظر